Kuolasin pitkään GHD suoristimia Ebayssa mutta pelkäsin tilata jos saankin feikin, hinnat pyöri Euroopan markkinoilla Ebayssa 100 eurossa ja USA:sta tilattuna vähän alempana. Lähdin lopulta kuukausien harkinnan jälkeen huutamaan

Tilasin jenkeistä tämän GHD:n ja kun sain sen vihdoin niin lähdin kokeilemaan siihen eri adaptereita jotta saan sen seinään mahdollisimman kivuttomasti. Valitettavasti minua oltiin huijattu, minulla oli kyllä aito GHD jossa oli sarjanumerot ja kaikki mutta se oli kakkoslaatua, elikkä siinä oli väärin valmistettu töpselin pää, se oli metalliosast jotenkin väärän mallinen eikä näin ollen mennyt mihinkään virtalähteeseen. Otin yhteyttä myyjään joka ei suostunut hyvittämään mitään ja väitti, että otin liian myöhään yhteyttä (5 viikkoa siitä kun olin voittanut huudon). Lopulta kaverini yksinkertaisesti vaihtoi töpselin ja nyt se pelaa kuin kukka! Olkaa siis varovaisia kun tilaatte elektroniikkaa ulkomailta, aina voi tulla yllätyksiä.. Ebayn kautta varsinkin.

GHD IV STYLER 60euroa + tullimaksu =13.20 = 73,20

 

 

 

Tossa kuukausi sitten satuin kävelemään Herstyler pisteen ohi Kampin kauppakeskuksessa kun tyttö otti mut siihen sitten ja alkoi taitelemaan mun tukkaani. Mä en ollut varma mitä odottaa, en ollut koskaan aikasemmin pysähtynyt siihen yrityksistä huolimatta. Se alko kihartamaan mun tukkaa keraamisella kihartimella. Katsoin hämmästyneenä uskomatonta kiharapilveä jonka se taiko tukkaani muutamassa minuutissa, laite oli ihan uskomaton!!! Olen todella siis kaikille ja teillekin suosittelemassa tätä kiharrinta jos haluat nopeasti kiharat! :) maksoin siitä 80e, oikea hinta kuulemma enemmän.

 Kannattaa pysähtyä tyttöjen stailattavaksi, saatat yllättyä :)

Tutkin tarkemmin mistä HERSTYLER on tullut ja selvisi, että heiltä löytyy makeet nettisivut ja ilmeni samalla että kyseessä on Englantilainen yritys, ainaskin Uk:sta se idea on ollut lähtösin.

Sivuilla on myös tuotteita ja niiden hintoja mutta tuotteita saa edullisemmin suoraan standeiltä joita kauppakeskuksissa on. Tuttavani oli hankkinut Herstyleriltä hiustenpidennykset, sellaiset clipsit ja kun näin ne hänellä sain kauhean kohtauksen että minunkin pitää saada sellaiset! Ne oli jotenkin niin hyvälaatuset ja näytti tosi hyvältä. Hinta 180e. Saan siihen hintaan sinetit päähän, jotka on kuitenkin.. vähän aidommat.