Huomenta!

 

Tänään illalla lennän Lontooseen kuudeksi päiväksi. Koko viikko ollut tosi rankka. Mulla on ollut 1 vapaapäivä töist kahden viikon aikana, eli oon tehnyt aivan hirveesti töitä. Sit loppuaika on mennyt kaupoilla pyörimiseen, siivoomiseen ja tietysti koiran kanssa.. mukaan mahtuu 1 solarium käynti 4 postikäyntiä tällä viikolla kadonneista paketeista, apteekki jne jne.. olen aivan poikki kun yöunet on jäänyt 5 tuntiin. Lähden Lontooseen väsyneenä mut tyytyväisenä.

Sain eilen postista pitkän etsiskelyn jälkeen New Lookin paketin ja ebayst huudetit kengät, lastenkengät Erehdyin tilaamaan kokoa 7 olevat lastenkengät.. sellaset kultaset ballerinat.. noh ainaskin mulla on jollekin nyt tuollaist lahjottaa/myydä.

Yks asia mua harmittaa yli kaiken. Mä tilasin tasan 3 viikkoa sitten Fragnancesta sen miekkivoiteen. Yleensä paketit tulee 2 viikossa. Nyt koko viikkoon en ole saanut mitään lappua millä noutaa postista mitään pakettia.. ja tänään matkalle :(.. ilman sitä meikkivoidetta tulee harmittamaan. Laitoin jo äsken viestiä et onks niillä antaa mitään seurantanumeroa. Tänään on viimenen mahdollisuus että se lappu tulis, ehdin viel postiin mut pahoin pelkään että täällä Suomen päässä on posti kämmännyt jotain..

 

Susan