Moikka!

 

Kauheesti asiaa :) sen takia kirjotan monta kertaa päivässä tänne.

Halusin hirveesti tilata jonkun hajuveden Fragnance X:stä ennen Lontoon reissua. Oon viikon katellut ja nyt on jo liian myöhäistä. Mun matka on kahen viikon päästä ja Fragnancessa kestää lähemmäs 3 viikkoa yleensä. Joskus voi mennä enemmänkin. Parhaassa tapauksessa on tullut paketti 2 viikossa mutta se on ollut tyyliin kerran tän kahen vuoden aikana.

Mä kattelin mm. Bright Crystallia, Gucci II sekä Armani diamondsia.. sit löysin sellaisia mitä mulla ei ole aikasemmin ollut mitkä haluisin testaa kuten IDOLE, Boss Femme ja 212 sexy.

Menin sitten googlen ihmeelliseen maailmaan ja hain Gucci 2010-haulla. Sieltä löytyi uutuus tuoksu Gucci Guilty. Ja mä ihastuin kunnolla! Aivan ihana pullo ja väri; kultainen. Tuollaisen meinasin ostaa kentältä ja jättää toistaiseksi Fragnancen sikseen.

 

Mulla on vaan tuoksuina Dolcen : the one ja Emporio Armanin saman niminen tuoksu. Ainiin ja elisabeth Ardenin 5th avenue.. mikä oli ihan floppi ostos mut menee arkikäytössä.

 

Susan