Heips!

 

3+1 BOSTAUS 

Olin torstaina erään entisen työkaverin kanssa Helsingin keskustassa kahvilla kun hän ehdotti että piipahdettaisiin 3+1 päivillä. Mä en oikeesti ole varma, että oliko tää mun ensimmäinen kerta 3+1 päivillä, luulempa että oli. No siellähän oli täysi kaaos päällä, kosmetiikka osastolla Goshin meikit varsinkin vietiin käsistä. Mä aloin varovasti lastaamaan tavaraa koriin.. Lopulta ostin vaan mielestäni tarpeelliset. En halia käyttää Lontoon reissun rahoja mihinkään turhaan ja katua myöhemmin :) 

 

Tässä kaikki tavarat kerralla :

Lähdetään liikkeelle siinä järjestyksessä mitä mä laitoin näitä myös koriin.. ensimmäisenä pyörin kosmetiikka osastolla tosi kauan ja yritin päättää Goshin meikkien välillä.

Mä olen pitkään etsinyt nude-väristä kynsilakkaa ja tää ajoa asian tosi hyvin, hinta oli jotain 3 euroo.. Meikkipalettia etin aikani, sillä muut paletit oli 3-värin paletteja ne oli enemmän vihreitä, hopeita jne.. mutta tämä oli loisto! 5 euroa.. En ole ehtinyt kokeilemaan tuota luomiväriä mutta kynsilakka on hieno!

Tämä ei ollut alennuksessa. Mä olin ostamassa naisten Giletten 8 kappaleen pakkausta joka oli 4,50 alennuksessa. Mutta kaveri toi tän käteen (vaikka tää on miesten) niin se suositteli mulle tätä niin ostin. Makso jotain 9 euroa. En ole testannut vielä mutta lähtee reissuun.

Mä mietin pitkään Shamppoota ja hoitoainetta.. halusin ostaa Hairstoresta jotkut isot pönikät mutta ne ei kuitenkaan mahdu matkalaukkuun.. joten etin aikani ja päädyin kokeilemaan näitä Doven. 2,50 oli kappale, en ole vielä testannut. Käytän noita Suomessa ja Lontoossa.. jos ne ei ole ihan surkeita. Ensimmäinen kokeilu tänään!

Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä; Nutrilett suklaamakuinen sheikki 15euroa /15 pussin paketti. Yleensä ostan tän paketin 19 eurolla Tarjoustalosta mutta tätä tarjousta en voinut sivuuttaa! Mulla on nyt sitten pari pakettia nutreja seuraaviksi viikoiksi. Ajattelin elää niillä, salaatilla ja nakkikeitolla :D Kiinnostuneet löytyy mun laihdutus blogin vuodatuksesta. Sen nimi on Susanin laihdutusvinkit, ei kovin omaperäinen nimi, heh.