Moroo!

 

Lisää bostauksia.. on niin tylsää niin keksii koko ajan jotain uutta kivaa. -Kävin muuten kattomassa äsken Foxylocks-pidennysten "track order" tilannetta ja näyttäis siltä että ne on lähtenyt Briteista kohti Suomea perjantaina 1.10, voi siis hyvinkin olla että ne odottaa mua kotona tänään tai huomenna. Uskon että ehkä jo tänään :) Illalla se selvii.

Mutta nyt siihen itse asiaan!

 

Mä rakastan tossuja, kotitossuja, lämmikkejä, pehmosia, karvaisia.. jos mä saisin päättää niin mun vaatekaappi olis täynnä vaan näitä. Mä en tiedä mikä näissä on mutta kun oon vilukissa ja palelen niin on ihana pitää tällasia ja hupparia ja vilttiä ja makaa sohvalla talvi-iltaisin teekupposen kanssa, ihanaa! 

Topshop 22puntaa

Peacock's 10 puntaa

Ebay noin 10 euroa

Ja sitten viimeisenä aiheeseen sopiva aivan ihana löytö  River Islandilta; lämmitettävä ja halittava apina !

Tämä söpöliini laitetaan mikroon ja sen jälkeen kun se on kuumentunut siellä sopivan lämpöiseksi voi sen ottaa kainaloon halittavaksi. Ilmeisesti sitä ei välttämättä tarvii halia vaan se levittää kuumentuessaan laventelin tuoksua ympäriinsä!