Hei!


Ehdin tossa olla viikon sairaslomalla keuhkokuumeen vuoksi. Palasin maanantaina töihin puolivointisena ja lopulta lähdin lääkärin kautta kotiin.. olo vaihtelee, lääkkeet auttaa mutta keuhkot on kyllä selvästi rasittuneet. Halusin kuitenkin tulla kertomaan, että kai ehditte tilata Lanvin for H&M postimyynnistä tänään omat rakkaanne ? No mä en tilannut koska ne ei olltu ollenkaan mun tyylisiä, tykkään röyhelöistä ja ruseteista mut ne oli jotenkin liian erikoisia ne asut mun makuun.


Sen sijaan oon tänään surffaillut kovasti Elloksen Zara Home mallistossa ja H&M home mallistoissa.. ja harkitsen,että tilaanko jotain jouluksi vai jätänkö suosiolla joulun jälkeen.. :) Laitan tähän mitä itse haluaisin laittaa tilaukseen. Aluksi Zara home :)

 

Kynttilänpidike 9,95

Kehys 19,95

Pienempi kehys 11,90 ja suurempi 15,90

.

Siellä oli ihana torkkupeitto ja paljon sisustustyynyjä jotka olis mun makuun mutta niillä oli vähän enemmän hintaa ja se edellyttää, että muutan muutakin sisustusta makuuhuoneessani. Ja tällä hetkellä en halua tehdä mitään radikaaleja muutoksia sillä on mahdollista että muutto Lontooseen on vielä edessä