Ah mun uutta ja ihanaa lempituoksua on saatavissa www.fragnanceX.com ;sta! Vihdoin. Tosin odotan nyt ainakin joulukuun yli ennen kuin ostan enempää.... tää tuoksu oli alennuksessa Lontoossa makso jotain 33 puntaa 30ml eli tosi edullinen mutta en tajunnut ostaa. Suomessa tuo 30ml lähtee 64,90e Sokos emotionilta ja se on aika paljon hajuvedestä. Mutta tuolta mun suosittelemasta nettikaupasta ( mistä muuten pistän tilaukseen muutaman joululahjan..) saa 30 millisen 53eurolla ja 50 millisen 68 eurolla. Ei postikuluja :) Tossa oon esitelly mun kaks muuta lempituoksua jotka on alle 50e molemmat 50 millisenä.. Toi Gucci II on tosi jees mutta toi 50 millinen hajuvesi painaa ihan hirveesti eli ei mene laukussa. Mut toi Armani diamondsin menee tosi kivasti laukussa. Mitä mieltä ootte näistä? Muuten mulla on myös DolceGabban The One hajuvesipullo on kans iso.

-Sus@n