Haaste joka on varmaan kiertänyt miljoonassa blogissa jo. 

Kymmenen vuotta sitten, 2000:


- Olin yläasteen kahdeksannella luokalla
- käytin karvaisia viininpunaisia säärystimiä talvikenkien päällä
- kirjoittelin päiväkirjaan "elämä on perseestä"-juttuja

Viisi vuotta sitten, 2005:

- Asuin Lontoossa 6kk työharjottelussa ja suoritin viimeistä vuotta Yo-merkonomi opintojani
- asuin ensimmäistä kertaa yksiössä suhteellisen tyytyväisenä

Kolme vuotta sitten, 2008:
- Tein kahta työtä erittäin väsyneenä
- Ostin oman asuntoni 2h+k+s ja remontoin sen kokonaan
- Lemmikkini kuoli toukokuussa

Vuosi sitten, 2009:
- Lopetin kahden duunin ja siirryin yhteen
- Elämäni tuntui helpottuvan ja asuin onnellisena kauniissa kodissani
- Sain paljon uusia ystäviä työn kautta

Tähän saakka vuonna 2010:
- Olen matkustanut Lontooseen tuhat kertaa ja poikaystäväni asuu siellä
- Sain koiran, yorkshirenterrierin Ayshan vihdoin
- Löysin mahtavan työpaikan ja haaveilen Lontooseen muutosta

Eilen:
- Olin ilta-vuorossa töissä
- Surffailin netissä
- Kävin kaupassa

Tänään:
- Kävin hammaslääkärissä :(
- Olen ilta-vuorossa töissä
- Olen iloinen, että on perjantai

Huomenna:
- Menen äidin kanssa jouluostoksille
- Tapaan kaverin viinin merkeissä
- Lepään ja nautin viikonlopusta

Ensi vuonna (2011)
- Hoidan koiralle tarvittavat paperit Lontooseen muuttoa varten
- Vietän kesän ehkä osittain Lontoossa
- Jos en muuta Lontooseen vuonna 2011 niin heti vuoden 2012 puolella sitten

 

Kuulostipa hullulta TUO LONTOO pakkomielle tossa lopussa. Kyllä mä silti sinne meen, hinnalla millä hyvänsä!

 

Susan