Mulla piti olla huomenna vapaa, niin olin itte kattonut listoilta. Äsken ilmeni,että mulla ei ole huomenna vapaata vaan mulla olis ollut tänään. Mua harmittaa ihan ylipaljon koska oon tosi väsynyt tästä viikosta. Maanantaina 12h töitä ja sit eilen ja tänään normaalit työvuorot mut oon herännyt 6 aikaan molempina aamuina .. ja huomenna täytyy taas herätä. jos en saa perjantaita vapaaks niin mulla on kuusi päivänen viikko. Tosi nice. 

 

Mutta nyt kivempiin asioihin... mä joskus mainostin Sigman meikkisiveltimiä. En ole vieläkään saanut niitä tilaukseen mutta laitan muutaman tulemaan heti tossa tammikuussa.

Nää vastaa MAC:n siveltimiä ja niitä on kehuttu paljon. 

 

Tässä linkki;

 

http://www.love-makeup.co.uk/brushes-accessories-c-16.html?page=2&filter_id=34&sort=3a

 

Hinnat on noin 10-15e kappale.

Löysin myös sigman virallisen jenkkilän sivuston missä saa ihan setteinä siveltimiä. Mulle ne suurimmat oli tärkeimpiä, löysin tällaisen mikä olis just passeli mulle 45dollaria tekee n.34 euroa. Ja siihen kuuluu kaikki nuo 5 kappaletta.. ja saikohan siihen yhden pienen siveltimen vielä kaupan päälle. 

Sitten jos on kiinnostunut pienemmistä siveltimistä niin niistäkin löytyy 45 dollarilla tämmönen setti;

 

Nopeesti laskettuna noiden suurempien siveltimien hinta on vähintään 15 dollaria elikkä 45 dollarilla saisi vain 3 isoa.. mutta setti siis menee tilaukseen tammikuussa :) Pienemmät ehkä samaan tilaukseen (tai siis samalla kertaa tilaan mutta jotta ei menisi tullimaksuja niin erillisenä tilauksena).. 

Susan