Viime viikonloppuna meillä oli työporukan kanssa lauantaina koulutustilaisuus jopa päätty parin tunnin keilaamisella. Mä oon ihan surkee keilaamaan mutta oli se ihan hauskaa. Illemmalla jatkoin sieltä kotiin ja paras ystäväni eli maailman paras kampaaja tuli taas loihtimaan tukkaan vähän iloa. Me värjättiin joskus pari päivää ennen sitä taas kolmella kertaa mun tukkaan raitoja ja vaalennusta noi ylipäätään.. ja lauantaina sitten leikattiin ja muotoiltiin. Tässä pari kuvaa lopputuloksesta. Mitäs pidätte?  


Kaikilla naisilla pitäisi olla oma erityinen kampaaja joka osaa loihtia juhlatukankin hetkessä :) Ja pidennyksiä suosittelen kaikille.

Mulla on ongelmia totutella tähän vaaleaan, koko ajan tekis mieli palata turvalliseen tummempaan.. mutta katotaan nyt..

 Muotoiluun käytimme Tigi tickening sprayta alla olevassa kuvassa..

ja sellasta kiiltoa antabaa sinistä pyöreää pulloa mutta en löydä sen nimeä mistään.. pitää vissiin pistää nuo ostoslistalle nimittäin ne ei olleet mun..

 

-Sus@n