Kuulumisia. Mulla on iltavuoro töissä, oon nukkunut vähän liikaakin, kokkaillut, ollut koiran kanssa yms. Töissäkin on aika vierähtänyt nopeesti kun on ollut aika kiire :)

Oltiin koiran kanssa viikonloppuna 1-vuotis synttäreillä, sen ja sisarusten. Oli kyllä semmosta vilinää ja vilskettä Malmilla koirien kanssa! Tykkäsin kovasti.

Tässä viimesimmässä kuvassa yritettiin saada kaikki 5 koiraa pysymään sohvalla paikallaan samaan aikaan.. mahdoton tehtävä! Mun Aysha on tuo selkänojalla paniikissa seisova.

Mä en oo muuten varmaan ehtinyt hirveesti mainita mutta me ollaan kaverin kanssa jatkettu tätä mun hiusten vaalennus-projektia. Tuossa viikko sitten värjättiin taas eli raitoja päähän ja kevyt väri tasoittamaan keltasuutta ja tuomaan tuhkamaisuutta siihen. Mä en nyt ihan tarkkaan muista näitä termejä... mutta kuiteskin punaisuus on hävinnyt lähes kokonaan, on enää hiukan ruskeutta latvoissa. Ikävä kyllä kuvissa tämä lopputulos näkyy aika surkeesti mut voin sanoa, että oikeeseen suuntaan ollaan menossa. Ollan tähän mennessä värjätty 4 kertaa 3 kuukauden aikana. Ja edessä on ainaskin 2-3 käsittelyä ennen kesää. Sitä en tiedä mitä pidennyksille käy koska nekin sävytettiin mutta ne on silti niin kovin eri väriset kuin tää nykyinen tukka..

 Tässä tokassa kuvassa näkee, että mulla on nykyään enemmän aikaa panostaa meikkaamiseen. Ja jos on aikaa, niin käytän sen todellakin meikkaamiseen ennen töitä! Mä rakastan meikkaamista, tosin oon surkee esim. silmämeikissä vaikka katon kaiken maailman youtube videoita :)  Mä oon rakastunut MAC:n meikkeihin joista oon käyttänyt tohon meikkipohjaan ihan hirveesti, kaiken maailman kultaiset hohteet ja muut pistetty naamaan! Mä oon niin tyytyväinen Estee lauderin double wear meikkivoiteeseen, se peittää aivan kaiken! Ja pysyy. Mä oon huomannut, että oon alkanut saamaan kauheit mustia silmäpussia silmien alle. Ennen niitä ei kovin paljoo huomannut mutta nykyään ne on ihan hirveen näköset. Joten päätin, että tuputan silmien alle valokynän yms. lisäksi monta kerrosta kaikkii eri peittäviä voiteita ja sitten vasta itse meikkivoiteen koko kasvoille. Toimii!

 

Mulle tuli tänään se MSCHIC paketti, olin varsin tyytyväinen toimitusaikaan, pakkausmateriaaleihin ja vaikka en tuotteita ole päästänyt testannut niin poskipunan sävy on ainaskin kiva! Elikkä nää makso yhteensä sen 7 euroa :)

Mä en ikinä pidä hiuksia kiinni. Paitsi viime kesänä pidin kun oli niit 30 asteen helteitä. Mutta tänään halusin laittaa nutturan kun lähin töihin. Harjasin tukan nutturalle ja laitoin päähän tuon mun lempipannan :) Tässä pari kuvaa autosta. 

 

Onko kenelläkään kokemusta e.l.f meikkisiveltimistä, nehän on naurettavan halpoja alle 2 e kappale mutta millasta on laatu? Kuulin että ne luomivärisiveltimet on aika jees.. ei huono vaihtoehto mutta sigmaan menee kyllä ne isot siveltimet tilaukseen sit kun menee..

-Sus@n