Hei!


Olen todella iloinen kävijämäärästä. Kiitos paljon kaikille :) Toivotaan, että kävijämäärät nousevat lisää.

Minulta oltiin pyydetty tarkempaa tietoa monikansallisuudestani. Koen tämän aiheen jonkin verran henkilökohtaiseksi mutta voin kertoa kyllä mielelläni jonkin verran taustoja asialle. Olen siis taustaltani idästä kotoisin. Muutimme Suomeen kun olin 2-vuotias. Voisin melkein sanoa, että olen suomalainen. Olen kuitenkin saanut jonkin verran erilaisen kasvatuksen- vapaan mutta poikkeavan. Ja koen usein, että kuulu Suomeen. Mutta en kuulu myöskään sinne mistä olen kotoisin. Olen matkustanut sinne pari kertaa 10 vuotta sitten. On siis hankala löytää sitä oikeaa paikkaa ja aikuisiällä sitä yhä enemmän kaipaa niitä vastauksia-tutkiskelee juuriaan.

 

Töissä on niin kiire, että en ehdi nyt enempään kirjoittelemaan..

 

Susan