Moikka!


Hiusasiaa. Siis mä en ole vieläkään täysin tyytyväinen tähän tukan väriin. Tai ylipäätään tukkaan. Mun tukka on lyhentynyt ja mennyt aivan karseeseen kuntoon tän vaalennusprojektin takia, yritän ostaa kosteuttavia tuotteita pian. En oo vieläkään hankkinut sitä Redkenin hiusnaamioo, on ollut niin paljon kaikkee muuta mielessä.

Mun hiuksissa häiritsee ehkä juuri epäsiisteys, tarvis otsatukkaa siistiä. Se onnistuu helpostikin kun kaveri on kampaaja mut ehdin jo harkita otsiksen kasvattamista.. oon vissiin silti sen kannalla että pidän sen. Vähän vien tässä mietiskelen.

Mutta siis koska mun hiukset on niin lyhyet nykyään ja mulla on muutenkin ollut kauan sinetit mutta nyt oon siirtynyt clip pidennyksiin. Niin kaikki tämä saa itteni tuntee vähän pettyneeks tukastani. Taitaa olla vika päässä eikä tukassa:D

Tarkoitan että nyt kun on clipit niin pidän niitä tosi harvoin koska ne ei tunnu "aidoilta". Kun taas sinettien kanssa tuntui koska ne oli aina päässä. Vai olenko vain laiska? Aloin jo harkitsemaan muita vaihtoehtoja kuten esim. teippipidennyksiä. Mulla ei ole koskaan ollut niitä mutta ne on ainakin nopea ja helppo asentaa-vaikka siihen tarvitsee kyllä asentajan kun ei niitä itse saa mitenkään. Mutta siis en usko, että teippipidennyksetkään ainakaan auttaa mun hiustenkasvussa, ne vaikuttais katkovan paljon omia hiuksia ajankuluessä mitä esim. clipit ei tee. Mitä mieltä olette? Tuumitteko samoja asioita?

Ja äsken kun telkusta tuli se Sinkkuelämää elokuva 1 niin mä rakastuin Carrien tummuneisiin kutreihin. Okei se väri oli liian suklaa, liian lämmin ja oikeestaan väitän että päivän valossa jopa punertava ja sitä en todellakaan haluais. Mutta siis se ruskeisuus, raikkaus, ei liian tumma teki niistä ihanat. Mietin et pitäisi sittenkin värjätä vielä tukkaa. Siis vaikka kuukauden päästä. Muutaman asteen lämpimämmäks. Olenko seonnut? 

Tummemmaksi näitä meinaa sais ja tällä hetkellä en oo ihan varma että minkä väriset nää on. Tuntuu liian tuhkamaisilta ja pelkään että nää vihertää ossain valossa. Kävelen siis ympäriinsä koko ajan vähän uncomfortable. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan?

Mä en halua kuitenkaan ajatella, että tää koko vaalennusprojekti oli turha. En olisi koskaan saanut mustasta vaaleampaa ilman että oltais käyty tää tuskallinen raidotus-värinpoisto juttu läpi tuhat kertaa. Sillä mulla oli sitä pigmenttii vuosien mustaksi värjäämisen jäljiltä aika paljon :D Mutta en haluais liian tummaksikaan mennä.

Hyvä juttu tässä on että tukka on juuri niin vaalea, että tästä saa melkein mitä vaan. Kunhan löytäisin sen täydellisen suklaan. Jotenkin tunnen oloni näköjään kotoisammaksi vaan tummassa. On silmätkin ruskeet ja KULMAKARVAT. että mä vihaan et mun tummat kulmakarvat ei mee tukan kans ollenkaan yhteen. 

Susan