Mä oon nyt miettinyt kauheesti tätä ulkomaille muuttamishommaa. Ja lukenut sekä seurannut blogeja esim. muotiblogeja Indiedayssillä jossa monet bloggarit ovat muuttaneet ulkomaille ja viihtyneet oikein hyvin. Jotkut on Lontoossa, toiset Tukholmassa, Nykissä jne. Ja kyllähän siinä joillakin parisuhde on päättynyt muuton takia mutta kukaan ei tunnu katuvan muuttoaan. Päin vastoin, kaikki tuntuvat asettuneen odotettua paremmin kaupunkiin mihin muuttivat. Toivon samaa omalla kohdalla koska muutto taitaakin olla totista totta myös mun kohalla. Oon kauhee stressaaja joten noiden blogien lukeminen tekee mulle pelkästään hyvää, psyykkaan itteeni kaikkiin tuleviin muutoksiin.

Tietysti työpaikan löydyttyä seuraava suuri kysymys on se asunto. Onneks Southendissa on paljon kämppiä ja vielä kohtuu hintaan. Järjesteltävää on paljon, ekaksi koiran rokotukset ja seuraavaks sitten muut asuntohommelit täällä.

Onhan sen jännää muuttaa ja alottaa heti duunit mutta se duuni kiinnostaa mua ja uskon pärjääväni siinä hyvin. Se on itseasiassa edistystä mun uralla.
 

Jos saan kämpän seaviewlla eli rannasta niin vielä parempi :) Katotaan nyt, mutta ranta on lähellä duunia ja olis kiva jos asuntokin olis lähellä duunia.

Odotan innolla, että kaverit tulis vierailemaan luonani siellä. Ja onhan mulla sielläkin kavereita mut en nää niitä varmaan joka päivä koska suurin osa asuu ns. Lontoossa eli siel huomattavasti lähempänä ydintä kuin mä. Ja nopeesti laskettuna ajomatkaa tulee varmaan yli 2h helposti.

Kävin nyt kattomassa sellasen googlen kartan avulla ja se väittää, että mun sukulaisilta (romford,essex) menis mun luokse 42 minuuttia sinne Southendiin. ÖÖ. pitäsköhän tohon uskoa. Koska samainen kartta näyttää että mun sukulaisilta menis mun entiselle poikaystävälle 59 min ja mä oon varma, että ollaan ajettu se matka 1,5 tuntia per suunta mun poikaystävän kanssa keskellä yötä hakemaan mun meikkipussia sukulaisilta. Ja sillon ei todellakaan ollut ruuhkaa. Noh varmaan kuitenkin AINAKIN tunti menis sukulaisilta autolal southendiin. En tiiä sit julkisista, joudun varmaan vaihtamaan jossain junaa et pääsen sukulaisille, sinne tuskin southendistä suoraan pääsee.

Joka tapauksessa on karua ajatella, että kohta pitäs ostaa hitto huonekaluja sikana koska juurihan sain nää edelliset maksettua. Blaah. Noh katotaan ehkä se tästä. Palaan varmasti tähän aiheeseen pian..

 

 

 
 
Susan