Lontooseen muutto on melkeinpä viittä vaille valmista mutta ton työpaikan palkka ei ole tosiaan mikään odotusten mukainen. Mä vielä joudun tossa kesällä neuvottelemaan asiasta tulevan työnantajani kanssa ja nyt alko vaan kova pähkäily että kannattaako muuttaa kun tulot tippuu useamman satasen.

Saatiin eilen parhaan kaverin kanssa mahtava idea! Jos en muuta Lontooseen me muutetaan syksyllä yhdessä Helsingin ydinkeskustaan :) Jesh täältä tullaan Kamppi tai Punavuori. Me saatiin idea siksi, että se asuu vuokralla Espoossa ja haluaisi kovasti stadiin. Ja mä asun siis mun omistusasunnossa Vantaalla ja mäkin kaipaan muutosta. Yksin muuttaessa kumpikaan ei pystyis unelmoimaan tosta ydinkeskustasta koska vuokra hinnat on 15 neliöisillä yksiöillä 700 ja ylös päin. Mutta kaksion saa sieltä jo 1000-1200e. Ja eilen kun katottiin niin löydettiin 1200 eurolla erinomaisia kaksioita, isoja, saunallisia yms. Joten mulla laskisi menot kun sillä kasvaisi mutta molemmat tienataan aika iso liksa elikkäs toi ei olis ollenkaan meille ongelma. Ja sit sais kämppiksen ja pääsis lähelle puistoa, rantaa ja ennen kaikkea menoja!

Nyt odotellaan et miten tässä käy, lähenkö Lontooseen vai en. Kieltämättä tää muutto stadiin piristäis mua aivan kunnolla. Mutta en halua vielä luopua Lontooseen muutto ajatuksesta kun töitäkin olis tarjolla. Uskon, että homma menee oikeeseen suuntaan ihan itsestään. Kesällä se selvii.

 

Susan