Yritin vältellä tätä postausta mutta en pystynytkään.Mikä tää back to 70's style on?



Okey.. noi on kauheet. Kuka käyttää tollasia ja jos käyttää niin minkä kanssa? Toi ei ainakaan imartele mun vartaloa sitten yhtään.

Kyllä mä oon tullut siihen tulokseen jo vuosia sitten että Suomen fashion tarjonta on jotain niin surkeaa. Tää ei liity nyt H&M vaan noin yleisellä tasolla Ruotsistakin löytyy satoja liikkeitä enemmän.. ja nääkin mitä Suomesta löytyy on suurimmaks osaks Ruotsalaisia..

Sitten kun Suomeen rantautuu Topshop, Urban outfitters ja Primark niin oon ilosempi :D


Tää viikko menee töissä ja on kauhee kaaos, sen takia oon ollut harva sanainen. Pieni ilon pilkahdus näkyy kasvoillani kun lueskelen muiden blogeja ja saan niistä vähän piristystä.


Jatkeraan sateisessa ja kylmässä Suomessa.


Lontoo kutsuu toivottavasti pian!

 

-Susan