Hei!


Anteeks musta ei ole kuulunut. On ollut kaks viikkoo töiden ja vapaa-ajan kanssa kauhee taistelu. Oon kyllä joka päivä käynyt kurkkimassa jos joku olis kommentoinut.. oon kyl saanut hiukan pettyä kun vieläkään ei ole tässä blogissa kommenttitulvaa nähty. Lisää niitä siis! 

Teen nyt laivabostauksen johon en ehdi käyttämään paljoa aikaa ja kohta pitäs jo mennä nukkumaan.. mutta laitan tulemaan. Joskus lykkään isoja hommia sivummalle. Eli tää bostaus oli tiedossa että tästä tulee iso niin sitä oon lykännyt vähän tahallisesti..

Tästä se lähti!Mun ateriaKaverin simpukat

Primark Lontoo.

New York teema :)Ekan illan ostokset..

Mun ainoa ostos Tukholmasta; Topshop bag. OVH 60 puntaa. Nyt 20 puntaa. AIH<3

 

-Susan .. ps. muutama kuva tulee myöhemmin viel tähän bostaukseen, nyt on kaikki mun omassa hallussa olevat julkaisukelpoiset kuvat tässä.