Moikka!

 

On ollut kauhee kiire mutta onneksi otin paljon kuvia teille viikonloppuna niin on jotain mitä kertoakin =)

Lauantaina heräsin aikasin (9) ja piti lähteä kaverin kanssa Waltterin kirpputorille kattelemaan vaatteita. Se ilmotti mulle 9.40 että hän peruu koko homman. Sovittiin että nähdään myöhemmin kun meen kylään sen luokse. Päätin sitten että en lähde yksin Waltteriin vaan suoraan suosiolla Jumbon ostoskeskukseen yksin shoppailemaan.

Aurinko paisto ja kello oli vasta 11 =)

Menin ensimmäisenä H&M ja selasin sen todella tarkoin läpi. Vähän huonolla fiilisellä menin sitten pukuhuoneeseen sovittamaan vaatteita.

Mä otin tällasen riskimekon sovituskoppiin ja se ei sopinut mulle yhtään. Malli ei siis imarrellut vartaloa. Tää jäi sitten kauppaan.

Mä olin hyvin toiveikas tän mekon suhteen mutta se olikin päällä jotenkin.. liian alusvaatemainen jote tämäkin jäi ostamatta.

Tähän ihastuin mutta en kuitenkaan ostanut. Hintaa oli alessa vain 7 euroa. Tää ilmeisesti luokitellaan tunikaksi ja olikin tosi söpö mut ei bailuvaate mitä lähdin siis metsästämään.. jätin harkintaan. H&M jälkeen kävin vielä Kappahlissa, Lindexillä, Piecesillä, Veromodassa, Vilassa, Onlyssä ja Zarassa. Mitään ei löytynyt joten päätin ostaa pikkuveljelle synttärilahjan ja lähtee pois.

Jumbon jälkeen menin kaverille syömään. Tältä näytin..

Se teki meille hampulaisia =)

Kotona mua odotti tällanen söpöliini =)

Päätin kauheesta väsymyksestä huolimatta värjätä lauantai iltana pidennykset. Pelkästin että lopputulos ei onnistu mutta päätin ottaa riskin.  

Alkutilanne

Ja salamalla

Lopputulos

Ja salamalla

Vessan lattialla oli tällainen pikkunen kattelemassa mun touhuja..

Lisää kuvia pidennyksistä päässä.. 

 

Sunnuntainta tehtiin tyttöporukalla heti kello 12 alkaen hääkortteja. Askartelu, seura ja ruoka oli hyvää =) Aurinkokin paisto kivasti.

Syötiin salaattia ja patonkia, jälkkäriks kaverin tekemiä konvehteja nams!

Muutama kuva tukasta kun lähdin kotiin piipahtamaan koiran luona =)

Ja sitten pikkuveljen synttäreille 15-vuotta, hieno ikä!

 

Hauskaa alkanutta viikkkoa!

 

-Susan