Heippatirallaa :)


Olette varmaan kuulleet ennen mua tästä seuraavasta shoppaus vinkistä mutta laitan sen nyt kuitenkin tänne. 

http://www.shopbop.com

Sieltä löytyy kaikenlaista vaatetta laidasta laitaan, suurimmaksi osaksi tunnettuja designer merkkejä. Itse kuolasin Tory Burchin balleriinoja, jälleen.. :)

 

Tilasin fragnanceX.com: sta estee lauder double wear meikkivoiteen, hintaa oli kaikkineen n. 32 euroa. Edelleen matkalla mulle :)

 

Lisäksi olin menossa Helsingin keskustaan Stockkalle ostamaan MAC select cover up-peitevoidetta mutta sainkin sen huuto.netistä tilattua, oli muuten tuuria kun bongasin sieltä vain yhden sellasen :) Jee!

 

Käyn vielä Ebayssa huutotaistelua alla olevista tuotteista.. saad nähä kuinka käy :)

 

 

Mä olin tänään elämäni kauheimmassa jutussa- nimittäin vatsatähystyksessä ja en ole vieläkään toipunut siitä. Töissä sitä tässä kuitenkin ollaan.

 

 EDIT;

 

Eli tavarat tulee kyllä jenkkilästä :)

 

Shopbop toimituskulut kansainvälisesti;

 

Eli 100 dollarin tilaukset ilmaiset toimituskulut.

Alle 100 dollarin tilaukset, toimitus 10 dollaria.

 

Sen sijaan että maksaisit tullimaksua Suomen tulliin Shobpop laskee sinulle tullimaksut tilausvaiheessa ja lisää ne tilauksen loppusummaan jolloin niitä ei tarvitse maksaa Suomen päässä.

 

Ymmärsin myös että tavaraa ei tarvitse hakea näin ollen tullista vaan ne toimitetaan kotiovelle. Aika helppoa sanoisinko :)

Susan