Aloitin eilen vapaan ystävien kanssa ihanalla piknikillä :) Lähdin matkaan tän näkösenä..

Ihania eväitä, ostin hunajamelonia ja mansikoita, kaverit oli tuonut kuoharia ja vesimelonia, patonkia yms.. hyvin lähti melkein kilo painosta mulla eilisen päivän aikana.. koiralla oli vähän kuuma auringossa.

Sit kun oltiin päästy kotiin suihkuun ja levätty parisen tuntia niin lähettiin kävellen lähipostiin hakemaan pari pakettia.

Ensimmäinen on Peten koiratarvikkeesta koiralle shampoo ja hoitoaine. Kipale maksoi sen 23,50e. Ei tullut postareita joten kokonaishinta 47e ja toimitusaika sairaan nopea. Oon aina tykännyt tosta nettikaupasta. Ennen tätä olen kolunnut koko netin, ebayn mukaan lukien yrittäen ettiä paikan mistä nää shamppoot sais tilattua halvemmalla, on meinaa aika suolainen hinta kun purkeilla on kokoa 350ml. Mutta nyt oli jo aivan pakko saada ne kun toi turkki kaipaa päivittäistä hoitoa ja noi on tän turkin pakolliset hoitotarvikkeet :)

Saatiin kaupan päälle tämmönen beef stikki ja koira tykkäs tosi paljon vaikka nirso yleensä onkin :)

Sitten tuli Hobby hallista alla oleva paketti. En ole vielä päässyt tarkemmin tutustumaan laatuun tai ulkonäköön.

 

Sitten illemmalla eilen suuntasin kaverilla otsatukan leikkuuseen ja haudehoitoon. Haudehoito kosteutti tukan kuivuneita latvoa tosi paljon ja otsiksesta tuli rikottu mutta ei liian ohut. 

Tää päivä on taas mennyt niin, että käytiin koiran kanssa aamulla aika hyvä lenkki ja jäätiin vielä paistattelemaan ulos vähäks aikaa. Sit kotiin ja kauhee jumppasessio päälle, crossarii, käsii, rintoja, vatsoja, selkää ja sit itseruskettavien levitys ja suihkuun. Huuto.net tuotteiden lisääminen hoitu samalla.... Piti mennä yhelle kaverille kylään mutta se peruutti joten käytin ajan hyvin kynsien laittamiseen .. tein siis itse mielestäni ihan ok-tasoset kynnet ottaen huomioon että en osaa tehdä kynsille yhtään mitään. Toistaiseksi en ole siis ennen ensi viikon reissua satsaamassa ulkonäöllisiin asioihin.

Postista odottelen edelleen H&M pakettia, sieltä jenkeistä Estee Lauderin meikkivoidetta ja huuto.netistä huutamaani hajuvettä. Eiköhän ne riitä :)

Ainiin mun on aivan pakko nyt hehkuttaa yhtä asiaa!!!!

MAC select cover up-peitevoide on aivan maailman yksinkertasesti paras kosmetiikkatuote mitä olen ikinä kokeillut!!!!

Paketti tuli mulle eilen postitse, huusin siis huuto.netistä tän käyttämättömänä ja mä en voi edes sanoin kuvailla miten täydellinen se on. Se on niin riittoisa ja peittävä että kaikki ihovirheet, punaisuus, pisamat, näpyt yms peittyy silmänräpäyksessä. Ja minä joka vaadin erittäin peittävän meikkivoiteen olen käyttänyt nyt tätä pelkkää peitevoidettä meikkivoiteena. AIVAN LOISTAVAA! Tottakai mä aion levittää sen estee lauderin meikkivoiteen tähän päälle kun se saapuu mut kaikki on huomannut eron, ne ihmettelee mitä uutta meikkivoidetta mulla on..tai siis ihmettele ylipäätään et mitä mun kasvoissa on koska se on niin ohutta, että sitä ei edes huomaa. 


Voitte huomata tossa kuvassa missä mulla on vihreä toppi että mitä ajan takaa..

16 euroa tosta tuotteesta on aivan liian vähän!!! Täydellistä.

Rakkautta ehdottomasti.

 

-Susan