Friday!!!!

Kaksi työpäivää edessä ja sitten alkaa loma. Oon tänään ollut aikamoisessa koomassa töissä, nukuin joku 5 tuntia ja hyvin huonosti. Kohta pääsenkin töistä. Piti suunnata postiin lähettämään huuto.net paketteja mutta unohdin paketointitarvikkeet kotiin, tai osan niistä. Jää siis myöhemmäksi, höh.

Tässä vielä yksi kuva minusta viime päiviltä.. joko saitte tarpeeksenne mun pärstästä? Nää on tosi kivoja kun kaikki kuvat on samanlaisia ja mun naamasta :D

Mä alan olla nykyään aika tyytyväinen mun tukkaan ja ennen kaikkea sen väriin. Jotenkin mun pitäs varmaan tehdä jonkinlainen hiusnaamio noille pidennyksillekin ennen reissua.. niin ja tietysti värjätä vielä tukka. Vaikka kuvista ei näe niin mun omat hiukset on vaalentuneet aika paljon eivätkä ole enää yhtä tummat kuin pidennykset.

Mun äiti olis halunnut tilata eilen H&M alesta muutaman tuotteen mutta loppujen lopuks ne mitä se eniten halusi oli loppuunmyyty ja sain sen pidättäytymään muistuttamalla juhannuksen jälkeen alkavia alennuksista, muistutan samalla teitä että malttakaa nyt odottaa :)


Viikonloppuna suunnitelmissa ei ole töiden ja koiran kanssa kuntoilun lisäksi paljon muuta kuin makaroonilaatikon kokkaamista yms. :)


Viettäkää hauska viikonloppu ja nauttikaa auringosta.


Susan