Hei!

 

Pahoittelen, että Lontoo bostaus on venynyt. Mä olen jotenkin laukkuja purkaessa onnistunut kadottamaan sen johdon jolla saisin ne 200 kuvaa siirrettyä koneelleni. Oon nyt koko viikonlopun ettinyt sitä johtoa ja sitä ei vaan löydy. Toistaiseksi etsinnäit jatkuu.. Oon tänään 10 tuntisessa työvuorossa näin erittäin närkästyneeseen sävyyn sanottuna. Pääsen kello 22 töistä ja huomenna olen taas kello 8 paikalla. Ei hyvä!

Kävin eilen kavereiden kanssa Jumbossa ja samalla pyörähdettiin Zarassa. En vielä raaskinut ostaa mitään (vasta 8.7 tulevalla palkalla..) Zara on aina ollut mielestäni kallis mutta ennen Zarassa käymistä kävin niitten nettisivuilla ja löysin vaikka mitä edullista ja kaunista. Kävi sit niin hyvä homma, että löysin melkein kaikki myös paikan päältä :) I was so excited! 

Yleensä mun ongelma Zaran kanssa on ollut se, että näen muiden ostaneen sieltä vaikka mitä nättiä mutta paikan päältä ei löydy sitten mulle mitään. Mutta nyt löytyi kyllä aika kivasti kaikkea. Tarkotus olis heinäkuussa hankkia se kauan kaivattu bleizeri ja revityt farkut. 

 

Hi!

Sorry about not putting up any pics of my London trip. I have been looking for this wire I need to install the pics on my pc and some how I have lost it when I was unpackign my bags after the trip. I am still looking for it. I wanted to share with you this Zara post. The other day I went to Jumbo shopping center with my friends and we also went to Zara. I was pretty happy to find same cloths in the shop as I found on their website day before we went there. Problem with Zara has usually been that the cloths are highly priced but this time I found cheap and nice things! Pretty happy to go on check the sales on 8th of june.

 

-Susan