Perjantai.. eilen taisin tulla takapakkia parantumisessa. Nimittäin nyt on taas kuumetta kun eilen ei ollut ollenkaan.. ja nokka vuotaa ja tuntuu et oon ihan tukossa. On ollut kuitenkin ihana aamu koiran kanssa, käytiin puolen tunnin lenkillä (jonka aikana meinasin tosin pyörtyä). Ehdin miettimään mistä kaikesta haluaisin teille kirjottaa.

Mulla on nyt syksyllä tulossa omat synttärit, ystävän synttärit, Halloween Ruotsin risteily ja luultavasti vuoden vaihteessa Pariisin matka. Kaikkiin näihin menee sen verran ylimäärästä rahaa, että nyt en saisi shoppailla. Silti olis niin paljon asioita mitä pitäis hankkia..

Muistatteko kun hankin silloin kesäkuussa Dimora KY:stä sen tukan? No se on edelleen maailman paras tukka. Kuitenkin Roomassa tapahtui jotain hyvin kummallista.. kaikki se kuumuus, hiki ja varmaan vesi siellä teki pidennyksille kiusaa niin pahasti, että ne meni kauheeseen kuntoon. Ja nyt en liiottele kun sanon että ne meni niin takkuun harjaamisesta huolimatta että olin o heittämässä ne roskiin. Päätin kuitenkin tuoda ne kotiin ja täällä olen saanut ne onneksi elvytettyä kuntoon. Tietenkään ne ei ole yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen matkaa ja toisaalta nyt niitä on käytetty jo 3kk, että periaatteessa jos talous antais periksi niin pitäisi ostaa uus setti. Suosittelen ehdottomasti! I love. 

Pitäs muuten ostaa lippu sinne Britney Spearssin keikallekin :)

Lisäks haluisin syksyvaatteita, ripsien pidennyksen rakennekynnet.. nyyh. Taitaa jäädä haaveeks.

Sit tää muuttoasia, uuden auton hankkiminen ja kaikki tuntuu vaan rullaavan paikoillaan.

Mua ärsyttää kun oon ekaks lomalla ja sit sairaslomalla. Haluisin töihin, siellä on kivaa kun näkee työkavereita.


Mulla on huuto.netissä enää 47 myyntiä et pääsen huippumyyjäks, jee! Sit ebaysta oon ostanut 136 juttua tähän mennessä. 

Löysin muuten tällasen kivan blogin :) YANNA


http://yannalife.blogspot.com

Lisäks haluisin laihtua lopputavotteeseen. Jos jotakin kiinnostaa tää aihe niin voi huikkaa et kirjotan siitä lisää. Oon hoikistunut tähän mennessä 21 kiloa 16 kiloa vuodessa, loput ennen sitä.. Mut paino on nyt viimesen kuukauden ajan ollu noususuunnassa reissun ja sairastelun takia.

Yritän tänään tehdä loppuun Rooma bostaukset. Ja lisätä viime päivien kuvia joita toi kamera ei suostu siirtää jostain syystä koneelle..

-Susan