Hei,

 

Olen tilannut taas. H&M ALE houkutteli eilen joten sinne lähti nimeltä mainitsemattoman suuri tilaus. Siitä enemmän jos se koskaan saapuu, nimittäin kuukausi sitten tilaamani sisustustavara H&M:ltä ei ole vieläkään saapunut. Ja nyt tänään kun kävin H&M sivuilla niin siellä on alkanut hirvee ALE. reilua :)

Yesterday I couldn't help myself and I ordered cloths from H&M homeshopping, most of them were from sale so I think it's not so bad.. I can always return them if they don't fit, I keep reminding myself :) I just found out that they made a SALE on H&M site right now.. and I missed it cause I ordered yesterday, anyway never mind.

Oon myös huutanut huuto.netistä muutaman jutun, eilen sain ensimmäisen paketin. Vyö, kokonaishintaa tuli 4,50e. Tykkään, se on uusi Pieces merkkinen vyö.

I have been bidding on huuto.net lately, I go this belt from Pieces on post yesterday, it was 4,50euro all together including postage costs so I'm pretty happy with it. Brand new aswell.

Lisäksi olen huutanut bootsit ja yhden kaulahuivin. Monkista on ens kuussa pakko tilata yks juttu. Ja oon ihan sitä mieltä että toi kosmetiikkapuoli tarvitsee myös täydennystä. Olen myynyt hyvin huuto.netissä ja faceookin kirpputorilla tavaraa viime aikoina, siis vaatteita joiden tilalle voi ostaa lisää :) MM. muutamat kengät.

I have also bid on few other things from huuto.net but I haven't received them yet. I want to order one hat from Monki next month and I badly need new cosmetics and shampoos and stuff.. I have sold few things on huuto.net myself and on facebook too, few shoes and I need to get new shoes now cause I haven't got many pairs left.

-Susan