Hei!

Tänään luovutan neljän vuoden jälkeen ensi asuntoni (omistus) avaimet uusille asukkaille. Hyvästit on jo jätetty kun olen siivonnut tyhjää asuntoa kolme päivää. LUE : Töiden ja koiran hoidon lisäksi. Olen kirjaimellisesti niin poikki, että ei yhtään haittaa että tää "kaaos" loppuu nyt. Olen nukkunut öisin ehkä 5 tuntia hikisellä patjalla suu täynnä pölyä. Olen siivonnut likaista uunia, sulatellut pakkasta ja vienyt 10 jätesäkillistä roskia. Irroitellut lamppuja, pessyt ikkunoita.. siis lista on loputon.

Asun ainakin loppu viikon kaverillani. Ensi viikosta en ole varma, joko porukoilla tai kaverilla jonka asunto on tyhjä. Tietysti olisi kiva olla kaverilla joka asuu myös Etelä-Haagassa, pääsisin jo ennen muuttoa tutkimaan uusia kotikulmia.

Mun pikkuveli oli käynyt lukemassa mun blogia ja nauranut tosi paljon mun Talika eyelashes-bostaukselle koska katon kuulemma niissä kuvissa kieroon. Sen mielestä se viimenen kuva oli hupaisin. Naurettiin sille sit eilen illalla yhessä.

Oon yrittänyt huutaa Ray Ban arskoja mutta hinnat käytetyistäkin nousevan yli 60e joka on mulle se kipuraja. Samalla yritän huutaa ebaysta kesävaatteita yms. mutta parhaat huudetaan kyllä aika helposti ohi.

Ehdin tilaamaan ainakin muutaman paketin nellystä ja h&m:ltä. Kattoo nyt mitä pidän niistä. 

Sisustussatiinista sain aivan loistavaa palvelua viime viikolla. Monta päivää olimme sähköpostilla yhteydessä ja silti ehtivät lähettämään valmistujaislahjan (veljen tyttöystävän) ajoissa perjantaiksi, mainiota!

-Susan