Heippa!

Kai se on nyt vaan hyväksyttävä et syksy tekee tuloaan. Yleensä pidän syksystä mutta tää kesä hurahti niin nopeasti että olis vielä kaivannut lisää lämpimiä päiviä kun niitä oli liian vähän. Sain kameran takaisin ja oon kuvannut teille jotain mut ostokset on olleet tosi vähäisiä. Ostin perus mustat Mangon farkut pari viikkoa sitten,hinta 19,95. Ja sit olen huutanut netistä muutamia juttuja.

GHD hiustensuoristajan lähetin Tanskaan tutkittavaksi ja sieltä sain eilen vastauksen että sähköongelman vuoksi he lähettävät minulle uuden, jipppii! Oon nin ilonen koska se halpis Babyliss suoristaja jota oon käyttänyt kuukausia sano sopimuksensa irti pari viikkoa sitten ja oon ollut ilman suoristajaa siitä asti.

Olen menossa kampaajalla maanantaina, tukasta tulee tummanruskea mutta herkullinen sellainen, leikataan vähän tukkaa siistimmäksi ja kuivat latvat pois ja samalla saan lisää clip on-pidennyksiä mukaan niin tukasta tulee tuuheempi. Mutta pituus ei muutu.

Olen saanut vaatekaappeja taas tyhjennettyä myymällä kaikkea. 

Lisäksi ostin muutamalta muulta bloggarilta syksyvaatteita, saan ne vasta lähiakoina.. Boozt.com sivustolla oli -70% tuotteista Espiritiltä, laitoin pari päivää sitten tilauksen sinne ja odotan innolla megaisoa tilausta.

Nellysta tilasin pari juttuja mutta palautan kaikki.

Susan