Aleja alejen perään.. Olen miettiny onks mitään järkee kirjotella näitä alennuksia tänne kun niitä tulvii myös muissa blogeissa mut laitampa kuitenkin.
 
1. Mango ale
www.mango.com
 
2.Dorothy Perkins
www.dorothyperkins.co.uk
 
3.Boozt -50%
www.boozt.com
 
4.Jos ette ole vielä liittyneet niin samaa kaavaa kuin members.com käyttävä campadre on myös tosi hyvä paikka. www.campadre.fi
 
Olen tänä vuonna perheen pää joulun järjestämisessä koska äiti joutuu jäämään ulkomaille. Lahjojen kanssa oon tehnyt tilauksia netin kautta osittain. Lahjoja mä oon ostanut sekä mun että äitin puolesta. Niitä on ostettu kahdelle ystävälle ja kahdelle veljelle. Enää kaksi veljeä jäljellä :D Mulla on siis 4 veljeä.. niin ja yhden tyttöystävälle pitää ostaa myös.
 
Oon suunnitellut että meen lauantaina vielä lahjaostoksille ja sunnuntaina mennään porukalla ruokaostoksille ja siivotaan sekä koristellaan mun äitin koti.
 
Oon sitten 5 päivää joululomalla. Oon tilannut 6 lahjaa netitse ja niistä on yksi tullut. Alkaa toden teolla ahdistamaan. Varsinkin kun yksi niistä on suomesta tilattu ja sen piti tulla jo ajat sitten… eilen siwa ei edes löytänyt yhtä pakettia mitä menin sieltä noutamaan.. rupesin tekee omia johtopäätöksiä et mahtaako niillä olla kaikki varastossa olevat paketit edes koneella.
 
Muuten päätin palauttee melkein kaikki tilaamani tuotteet. Elloksen tyynypäälliset palautin ja H&M tilauksesta pidin vain sinisen kauluspaidan.
 
Hyviä joulun odotus päiviä!