Muistatteko kun olen viime kirjoituksessani hehkuttanut tätä ostamattomuuttani ja sitä että en halua enää sortua halpiskauppoihin jne.. no siinä nyt pääs käymään niin että laitoin Hennesille ja Ellokselle tilakset. Molempiin on tosin erityinen syy.

Kumpikaan paketti ei ole vielä saapunut mulle. Ellokselta tilasin vain parivuoteen päiväpeiton joka oli puoleen hintaan 39,50. Minulla on ikivanha IKEA:n päiväpeitto, ostin sen yli 6 vuotta sitten ja se on aivan kulahtanut. Oon täs jo vuoden verran kattellut mutta en halunnut pulittaa 80-100e niistä. Joten tää oli tosi jees juttu, paitsi jos se on kauhee niin palautan sen.

H&M tilaukseni sisälsi taas tavaraa 70euron edessä. Suurin syy tilaukseen oli juutti joulu tyynynpäälliset.


Tilasin näitä 2 kappaletta. 
En voinut kuitenkaan vastustaa tilaamasta kokeiluun ihanan H&M sinisen kauluspaidan jossa on tummansiniset sametti kyynärsuojat. Hinta sillä 15e. Mulla on myös hyvin vähän talvikenkiä joten tilasin yhdet välikausikengät lyhyimmille autokävely matkoille, 15e nekin. Sitten pari 5-7e maksavaa sinivalkoraita paitaa :)

Jos noissa on jotain mitä haluan pitää niin esittelen ne myöhemmin.

Susan