Moi!

Matkat lähestyy ja tukkaongelmani suurenee. Mun on pakko keksiä joku ratkaisu nyt heti tai muuten lähden reissuun itku kurkussa. Elikkä olen pitänyt sinettejä viime vuosina, ystäväni joka on kampaaja on laittanut ne. Kunnes pari kuukautta sitten hän ei voinut laittaa niitä ja erehdyin antamaan vastuun kokemattomalle. Suuri virhe! Sinetit alkoivat tippua jo parin viikon välein, joskus joku 5-8 päivässä. Joten nyt päässäni ei ole oikeen mitään enää jäljellä.

Olen selvittänyt että saisin maksua vastaan kokeneen kampaajan laittamaan sinetit minulle. Se maksaisi 100e ja tukka maksaa about saman verran. Eli noin 200e mikä on edullinen hinta sineteistä. Mutta koska on edessä kaksi matkaa niin tuntuu aika raa'alta. Mietin että jos ottaisin säästöistäni ja sitten helmikuussa kun rahatilanne on parempi niin palauttausin rahat sinne. Sillä sinettejä jos en ota niin tarvitsen ainakin Clipit. Enkä nyt varsinaisesti rakasta clippejä.

Clipit on kivat, aikoinaan 3 vuotta sitten minulla oli yksi setti joka oli ihan jees kokemus mutta ei mitään verrattuna sinetteihin. Tiedän että sinetit valuvat ajan kanssa ja vaurioittavat hiusta jne jne. mutta ainakin ne tuntuvat aidolta, hiuksille voi tehdä mitä vaan ja silti ne ovat piilossa ja näyttävät hyvältä. Clipit aikoinana aiheuttivat pään vaivaa avautumalla ja hiuksia ei voinut esim. pitää kiinni ylhäällä nutturalla ja niin edelleen.

Clipit saisin halvallakin esim. 60e mutta jos haluan panostaa niihin niin noin 100e tulisi hinnaksi. Mitä siis tehdä, ottaa 200 euron sinetit tai 100euron clipit? Hmm. Vielä mietin. Aiheuttaa stressiä.

Jos sinulla on jotain kommenttia asiaan niin ilmota ihmeessä :)