Hei!

 

Tehän tiedätte, että mulla on ollut musta tukka ja pidennykset iät ja ajat. Ja myös suora otsis silmien kohdalla. Oon viihtynyt hyvin siinä luukissa, mutta tossa kesällä puhuttiin mun kampaaja kaverin kanssa, että on aika muutokseen. Oon nyt 4 kuukautta ollut värjäämättä tukkaa, tukkani on siis rusehtava, varsinkin tyvestä ja pidennykset (sinetit) on irrotettu päästä noin kuukausi sitten. Ainiin ja olen kasvattanut otsista joka on nyt melkein leukaan..En ole pitänyt tästä haloota koska oon ollut nyt ilman niitä ja tuntenut kauheeta oloa asiasta joka päivä.. mun oma tukka on suhteellisen pitkä ja ihan hyvässä kunnossa mutta pidennyksiä ei voita mikään!

Suunnitelma on tällainen; mun tukkaa vaalennetaan ruskeaksi ja sekaan laitetaan vaaleampia raitoja ja sen jälkeen ostan clipit saman sävyisenä. Mun kaverin kiireistä johtuen tää projekti on vaan venynyt. Pitää meinaa käydä yhdessä ostamassa hiustukusta kaikki hapetteet yms.muuta laadukkaat värit ja sen jälkeen aluksi värinpoistolla saada mustuutta pois ja sitten saada jotenkin tukka ruskeeksi. Raidat olis vaan plussaa.

Oon melkein 1000 kertaa meinannut peruuttaa koko jutun koska mua pelottaa, että tukka menee ihan hirveeseen kuntoon ton värinpoiston takia. Musta tukka on ihana kun sitä voi ylläpitää värjäämättä kotona helposti.. mutta päätin silti sinnikkäästi yrittää. Tässä vähän lookkeja mitä haen.. saa nähä mikä on lopputulos. Kertokaahan ihmeessä mielipiteenne :)

 Muuten mainittakoon että oon täsäs pähkäillyt jonkin aikaa, että meenkö ostaa uudet pidennykset suoraan liikkeestä Helsingin Yrjönkadulta.. vai tilaanko ne. Oon kuullut viime aikoina eri blogeista hyvää Rapunzen of Swedenin clipeistä vaikka silloin alkukesästä mä näin omin silmin mun kaverin tilaamat pidennykset ja oli mun mielestä aika erikoiset.

Päädyin loppujen lopuksi tilaamaan Foxylocksista pidennykseni. Tämä on siis ilmeisesti tämän nuoren vaaletukkaisen kauniin tytön oma toiminimi, eli hän postittaa Britanniasta tukkaa ympäri maailmaa. Hintaa tulee alle sata euroa ja saat itse valita ostatko 120g paketin mikä on normaalikokoinen, ehkä vähän isompikin paketti pidennyksia. Tai sitten voit ostaa 160g deluxe remi tukkaa clipseinä jolloin clipsejä tulee 10 kappaletta. Otan jälkimmäisen vaihtoehdon! Tosi jees! Siksi on kiire tän asian kanssa, että saan pidennykset ennen Lontoon matkaa.

http://www.foxylocksextensions.com/

Tässä on vielä muutama linkki kyseisen neidin youtube-videoihin missä hän esittelee tukkaa..

http://www.youtube.com/watch?v=Gkz6veEjfqI

-Sus@n