Moikka!

Mun hyvä kampaaja ystäväni lupasi värjätä hiukseni vaaleammiksi. Sovittiin, että mä lähden sen mukaan hiustukkuun ostamaan laadukkaita kampaamotuotteita jotta voidaan huomenna alottaa tää hiusprojekti ja jatkaa sitä tiistai iltana. Hintaa näille aineille tuli tosi paljon mutta tulee kuulemma halvaksi kun nää pönikät kestää kauan. Mä en en paljoa näistä ymmärrä mutta haaveilen kosmetologi/kampaaja ammatista. Esittelen nyt ostokset :)

Pienempi pussi

 

 

 

Vidal Sassoon size me up- hoitosuihke, joka myös kohottaa. 

 Loreain ihana hiuksiin jätettävä hoitava aine, muistatteko kun Stockmannilla kampaaja myi tällaisen mulla 18 euroon kesäkuussa? 

Noh nyt sain tän 3 eurolla, meinasin ostaa näitä kasan mutta mennään varmaan sinne pian uudelleen niin sitten ostan lisää.

Ammatti folioita jotka ei valu hiuksista..

 

Ja kaikki yhdessä.... sitten itse väreihin ja hapetteisiin.

Vaalennusjauhe, ihanaa. Tää oli aika kallis 50euroa.

Hapetteet- jee!

Väreista pari kuvaa..

Ja koko setti yhessä.

 

Tällainen bostaus tällä kertaa. Oon todella köydä tuon jälkeen mutta erittäin hyvä, koska noilla saa värjättyä monta kertaa!

 

-Sus@n