Moikka!

 

Oon aikaisemmin keskittynyt täysin esittelemään nettishoppaus saldojani. Tästä lähtien kirjoitan vähän muustakin- elämästäni ja minua kiinnostavista asioista ja ilmiöistä. Kai mä olen valmis siihen, että vähän paljastan mun omiakina ajatuksia ja tuntemuksia. Mikäs siinä.

Mä täytyän 26-vuotta tasan kahden viikon kuluttua 18.10. 26-vuotta, aika on mennyt nopeesti. Kai se on myönnettävä että mulla on jonkin sortin ikäkriisi joka liittyy tuohon mielettömään haluun muuttaa Lontooseen. Nyt tai ei koskaan- kuulen mieleni usein huutavan. Siksi suunnittelen sinne muuttamista ensi kesänä 2011. Mä rakastan Lontoota, mä oon aina siellä kuin kotonani, se tekee mut iloiseksi, se tekee mut onnelliseksi. Tunnen oloni kotoisaksi ja turvalliseksi siellä- vaikka se on likainen ja rikollinen suurkaupunki- mä vaan tykkään siitä niin paljon. Eli heti kun tuon mun koiranpennun paperit on kunnossa- minä suuntaan sinne :) En halua herätä 4 vuoden päästä ja todeta että olen Suomessa ja homehdun ja tukehdun.

Löysin mahtavia säästä ja rikastu tai sijoita ja rikastu-tyylisiäblogeja. Ah ihanaa, kumpa niistä tajuis vähän enemmän. Tuskin saan sellaisia määriä säästettyä rahaa mitä nuo kaavailevat. Mulle nuo suhteellisen riskittömät sijoitusrahastot on ihan hyvä vaihtoehto tällä hetkellä.

 

Susan