Heippa!

 

Kävin viime viikolla Tarjoustalossa ostamassa vähän matkalle hygienituotteita. Halusin pistää pystyyn bostauksen ja kertoo hiukan hintoja..

 

Seraavassa kuvassa kaikki yhdessä ;

'

Mä halusin ostaa pitkästä aikaa tän saippuan kun se on ihoa hellivä ja tykkään pestä sillä käsiä sekä kasvoja. Tää ei lähe reissuun :) Hinta oli 1,20e.

Tätä tuotetta en ostanut samalla reissulla mutta halusin ehdottomasti esitellä. Tämä on loistotuote! Ihana pehmeä, ihoa hellivä, nopeasti kuivuva ja kosteuttava rasva koko vartalolle. Käytän erityisesti suihkun jälkeen. Mä en ole koskaan pitänyt rasvoista koska ne jättää inhottavan fiiliksen iholle mutta tää on mahtava! Hinta oli jotain 5euroa muistaakseni.. Lähtee mukaan reissuun!

Edullinen hammasharja, niitä ei voi koskaan uusia liian usein! Oisko ollut euron.

Mun vartalonkuorintavoide oli loppunut, käytän yleensä body shopin coconuttia (hinta 18euroa) mutta päätin kokeilla tätä koska hinta oli vaan 2 euroa. Made in UK joten odotan tuotteelta vähän enemmän mutta ei ole ollut vielä testattavana, en tiedä lähteekö reissuun mukaan.

Kaikista melkein lempparein tuote tuossa paketissa. Oon yleensä käyttänyt Garnierin sekä Nivean ihonpuhdistustuotteita, joskus jos on ollut enemmän tarkoitus panostaa oon ostanut Cliniqueta. Halusin tällä kertaa kokeilla Lorealia, tää yllätti positiivisesti! Tuote on geelimäinen mutta puhdistaa hyvin ja vaahtoutuu kivasti. Hinta 5,80e. Lähtee kyllä mukaan reissuun :)

Viimeisenä lakka. Mä en pidä lakoista tai muotovaahdoista, käytän niitä harvoin. Halusin kuitenkin matkalle lakan kun viimeksi matkakokoinen lakka loppui kesken kun joka päivä lähdettiin shoppailee tai syömään ja piti laittautua. Mietin pitkään Fructisin ja muiden perusluotettavien lakkojen kohdalla minkä otan.. kunnes bongasin wellan lakan, oon kampaaja kaverin suosittelemana alkanut kääntyä wellan tuotteiden puoleen. Tämä oli sopivan hintainen 3,80e ja siinä lukee shiny hold-joten päätin ottaa sen. Olen tykännyt!