Lupasin jatkaa shoppaus bostausta..

Tosiaan kävin varmaan kaikki kaupat läpi siellä useampaan kertaa ja päätin sitten tuhlaa suurimman osan rahoista Primarkissa joten teen siitä erillisen bostauksen ja yritän tähän bostaukseen saada muiden kauppojen ostoksia. 

 

Ostin webcamin otta voitais siellä Lontoossa chattailla kavereille muualla Lontoossa ja ne vois nähä meijät.. mutta tää Logitekin kamera ei toiminutkaan ja mikkikin oli aika surkee. Mä en tiedä mitä siinä asennuksessa voi mennä pieleen ( tehtiin se levyllä ja rekisteröidyttiin myös logitechin käyttäjiksi niiden sivuilla)..

Hinta oli vain 8.74 puntaa koska alennus oli 70%. Aika jees!

Taas paljon juorulehtiä..

Sitte sain tädiltäni tän topin.. aika söpö ja uus.. se ei jotenkin istunut sille niin lahjotti sen mulle. 

Se on River Islandin mallistosta.. vai oliks se dorothy perkins?

Lisäks mun täti anto viel tän kaulakorun.. se oli ostanut tän ja lahjotti sen saman tien mulle.. kuulemma se näyttää multa. Kieltämättä mun tyylinen!

Golder's Green joka on muuten juutalaisten valloittama asuin-alue.. on aika surkee shoppailumahollisuuksiltaan. Sieltä löytyi kuitenkin sellainen kauppa kin Q5'Z jossa päätin kävästä kun kuulin, että sieltä saa kylpytakkeja joissa on vetoketju. Niitä siellä oli mutta mä päästin ostaa kaikkee krääsää kotiin. Kun kerta halvalla sai!

Ostin kaksi pakettia tuollaisia 1 punnan pieniä söpöjä pyyhkeitä eli 4 pyyhettä 2 punnalla!

Ja ihania patsaita 1,50 kappale! Aika painavia.. mutta vitsi jos ois laukkuun mahtunut niin olisin ostanut 3,5 punnalla niitä suurempia.

Ihana kaulahuivi tollanen rulla.. mitä etin kaikkialta.. ja vain 6 puntaa!

Ja vielä upeet kengät, nää oli 8 vai 6 puntaa..

Sitten lopuksi vielä kuva musta foxylockspidennyksillä..

-Sus@n