Hei!

 

On ollut mukava viikonloppu ja huomenna alkaa uus viikko .. mun olis myös tarkoitus palata töihin keuhkokuumeen parannuttua jonkun verran. Katsotaan miten se menee!

Tässä vielä hiukan shoppaus bostausta.. uskon, että oon nyt kuvannut lähes kaiken mitä ostin.

Tämän jälkeen tulee huomenna vielä viimeinen eli part 4. joka käsittelee lähinnä esittelemättömät Primark ostokset.

 

NEW LOOK

Etsin kuumeisesti housuja, mutta koska olen edelleen kuntokuurilla eli tarkoitus olis pudottaa vielä painoa.. niin päädyin lopulta edullisiin farkkuihin 9,99 puntaa kappale! Ostin niitä 3, kahdet mustat.. toiset menevät nyt päälle ja toiset kokoa pienemmät tarkoitettu käytettäväksi myöhemmin. Ja sitten vielä denimit. Olisi pitänyt ostaa niitäkin varmaan kokoa pienemmät koska nyt jo kuukauden jälkeen ne on jo hiukan löysät. Tässä kuvia ja näitä saa siis tilattua NEW Lookin netshoppingista.

sitten vielä denimit..

Ja mistä pidän näissä farkuissa on se että voit saada niitä useimmissa lyhyemmissä pituuksissa, eli mun ei tarvinnut lyhentää niitä.. löytyy mm. 28inc. Ja malli oli siis bootcut..

Löysin NEW LOOK:n alesta ihanan liilahtavan laukun 3 punnalla!

Sitten kevennykseks herkkuja.. jotka tosin oli tuliaisia porukoille.

Kyllä mä jotain itsellenikin kentältä ostin.. nimittäin jaffa muffinssin. Eli periaatteessa jaffakeksistä tehdyn muffinssin mikä oli äärimmäisen mielenkiintoinen leivos jota yks päivä töissä aloin mielenkiinnolla kuorimaan paketistaan.. tässä hienot kuvat siitä operaatiosta :)

Sitten meikkeihin.. kerroin jo aikaisemmin näistä meikeistä joita ostin ystävälle ja äidilleni tuliaisiki. Eli hinta oli superdrugissa 1,5 puntaa eli vähän oli 2 euroo kipale. Nää on ne mitä mulle itelleni jäi..MUA oli merkki.

Ostin tulipunaisen huulipunan ja siihen sopivan kynsilakan jotka ei kuvassa ole edukseen.

Sitten vaalenpunaiset sävyt..

Ja lisätään se ainoa itselle hankittu ruskea luomiväri joukkoon.. jossa on muuten kivasti pigmennttiä!

Ja vielä sama kuva salamalla...

Ja nyt hyvää yötä! Palaan huomenna viimeisen eli part 4 kanssa.. ja sen jälkeen alan keskittyy ajankohtaisempiin asioihin.


-Susa@n