Hei!

 

Koska nyt uskallan sanoa, että olen jo parantumassa kovaa vauhtia.. niin saman hengen vetoon voin sanoa että oon tosi iloinen että sain vihdoin Lontoo bostauksen tehtyä ja pääsen bostaamaan tämän hetkisistä asioista. Viikonloppuna oltiin rakkaiden tyttökavereiden kanssa pikku jouluissamme.. eli tarjolla oli kaikkea herkkua fetasalaatista glögiin ja pipareihin ja puhuttiin yömyöhään uudesta vuodesta ja helmikuun Ruotsin risteilystä. Tykkäsin kovasti!

Ja muistatteko kun mulla oli tossa hiljattain synttärit.. sain vihdoin sen mitä oon toivonut monta vuotta; Nomination rannekkeen ja siihen kolme palaa ystäviltäni, kiitos olette rakkaita!

Kuvasta ei ehkä hyvin näe mutta yksi on shampanjan värinen sitten on työ vaaleanpunainen sydän ja sit puudeli.. eli mun aysha.

Sitten kuva musta vähän paremmassa kunnossa.. paitsi et poskipuna on levitetty huonosti.. 

Ja viimeisenä sanoo moi mun pikku päivänsäde. Aysha.

 

-Sus@n