Hei!

 

Halusin bostata hampaista ja varsinkin vaaleista hampaista.. Olen ollut uskollinen Denivitin käyttäjä jo vuosia. Joskus teini-ikäisenä mun valkoisia hampaita kehuttiin ja sen jälkeen en ole pystynyt lopettamaan. Lontoossa asuvat kaksi tätiäni ovat hammashoitajia jotka nauravat tämän kaltaisille tuotteille. Kuulemma tämä on huijaus valkaisu jolloin hampaiden päälle muodostuu valkea kalvo.. Mutta mulle se on ihan se ja sama kunhan mun hampaat ei näytä hirveiltä. Oon käyttänyt aikasemmin tätä normaalia Denivit hammastahnaa

..... mutta hiljattain löysin tämän ; 

Luvataan että vaaleammat hampaat jopa 10 päivässä, mun mielestä vaalentuminen tapahtui kahdessa päivässä. Ihan uskomaton ero. Harmi, että en oo ottanut kuvia hampaistani.. mutta suosittelen lämpimästi.

 

PS. huomenna hammaslääkäriin irroneen hammaspalan takia. nyyh.

 

Susan