Heippa!


Eilen lauantaina mentiin parhaan ystävän kanssa Helsingin keskustaan ja yritettiin ehtii 19.40 näytökseen Tennispalatsiin "Mä oon mikä oon"-espanjalainen kauhuleffa. Mutta saatiin auto parkkiin vasta Baker'sin taakse ja lopulta oltiin Tennarilla 19.30. Päätettiin mennä sitten kattoo The Tourist - Angelina Jolien tähdittämä leffa joka oli 20.45 isoimmassa salissa numero 1. Leffan loputtua käytiin viel William K mutta käännyttiin jo pian pois kun se oli tupaten täynnä. Mentiin mielummin Kampin Memppariin yhille ja olin kotona vasta 00.30, sit viel koiran kans lenkille jne.


 

Tänään taas menin parhaan ystävän kanssa sen siskolle käymään ja siellä intouduttiin leikkaamaan mulle pidennetty polkka. Elikkä reippaasti yli olkapäiden ulottuvat mutta takaa vähän lyhyemmät ja eteen päin pitenee. Samall siistittiin otsista, tykkään tosi paljon! Nyt kun pidennykset on niin eri väriset niin päätin et ne jää nyt käytöstä pois ja jatketaan tän tukan vaalentamista kunnes on aika ostaa saman väriset pidennykset.


Kävin viel sen jälkeen porukoilla ja siellä oli pikkuveljet tyttöystävineen niin tuli tosi hauskaa.

Ollaan suunniteltu mun parhaan kaverin kanssa aika perusteellisesti tän vuoden plääni. Tarkoitus olisi maksaa kaikki mahdolliset velat pois, eli opintolaina yms. Ja siis tähän olis tarkotu satsata täysillä mikä tarkottaa sitä et ei saa shopata paljoa, tai jos shoppaa niin maltillisesti. Jotta vuoden päästä voitaisiin muuttaa sinne Lontooseen yhessä.

Ja jos nyt käy niin että ei jostain syystä muuteta niin molemmat muutetaan stadiin, ostetaan kämpät sieltä. Katsotaan kuinka meidän siis käy :)

 

Oon innoissani tästä suunnitelmasta sillä mulle tarjottiin jo töitä sieltä pari päivää sitten. Tarjous oli loistava koska työpaikka olis auttanut muuton kanssa tosi paljon mutta aikataulu 3 viikkoa oli se mihin kaatui se homma ja palkkakin oli aika surkea.

 

Sus@n