Okey... ei ehkä blogissa niinkään mutta mun läheisille hyvinkin tuttu juttu; minä ja mun auto. Ja mun auton huono toimivuus. Siis toi pommi on imenyt niin paljon multa aikaa, rahaa ja hermoja. Ja silti aina vaan uudelleen petyn siihen. Se on niin perseestä kun koko ajan saa olla viemässä sitä korjattavaks. 


Siis siitä on automaatti vaihdelaatikko mennyt rikki heti kun sain sen. Ja sit sen jälkeen kaikkee pientä jarrulevyy,jarrupalaa.. mut extroina pidän pyyhkijoiden mekanismin hajoamista, öljysäiliön syöpymistä ja esimerkiksi pallonivelen vaihtoja. Nyt on tuulilasissa iso särö, ei salee mee läpi katsastuksesta.


Ja sit tämä tämän päiväinen. Se julmetun kapistus jätti mut kaksi kertaa parkkiin. Ekan kerran menin koiran kanssa piikille ja sit sielt ei päästy eteenpäin. Sain ohi ajavalta virtaa ja toimi taas. Sit kun ajoin kaupan pihaan 20min myöhemmin niin se ei taaskaan suostunut käynnistymään. Okey ja taas virtaa toiselt kaverilt.. ajoin 45 minuuttia ympäri vantaata sillä ja taas kun tulin kotin pihaan niin ei suostunut käynnistymään. 

Elikkä tultiin siihen tulokseen että laturissa tai laturin hiillissä vikaa. Mutta on mahdollista että mun lokakuussa ostamassa akussani on myös vikaa

Tänään on vapaata mulla mut proidilla töitä joten en nyt pääse mihinkään tota romau viemään. Mut ehkä huomenna tai sit maanantaina.

 

Susan