Moikka!

 

Ihana nähdä kun kävijä määrät lähstyvät tuota 10 000. Olis kiva jos kommentoisitte useammin tai ehdottaisitte jotain bostaus-juttuja? Mistä haluisitte tietää enemmän? Onko jotain mikä on jäänyt askarruttamaan edellisissä bostauksissa?

Tässä mietin, että ompahan blogi muuttunut kirjoituspainotteiseksi. Oon kyllä täysin nettishoppaus lakossa edelleen mutta se ei estä mua window shoppingilta. Olen siis joka päivä niin kuin aikasemminkin tähän asti käynyt ahkerasti Topshopin, ASOS:n, Nellyn uutuudet. Ei nyt mikään erityisesti vetänyt puoleensa. Joten en oo bostaillut niitä.

Sain kuin sainkin autoni takaisin. Mutta muuten tässä viikossa ei ole mitään hyvää. Oon aikasessa aamuvuorossa joita oon onnistunut välttelemään jonkin verran vuoron vaihdoilla. Vielä olis pe ja la töitä. Sit ens viikolla on myös koko viikkoa aamua. Eli herätys 6 jälkeen ( ennen tämä ei ollut erityinen ongelma) mut oon havainnut sen tuottavan vaikeuksia tähän aikaan vuodesta. Kai mulla on kevät väsymystä. 

Lenkit koiran kanssa on onneks pidentyneet ja kattelinkin tuossa että esim. yappy -sivuilla olis alennettuja talvitakkeja koirille. On sekin meinaa tässä ostolakossa jäänyt hankkimatta. On se onneks pärjännyt mutta seuraava ostos koiralle on Kelcon pro Gold shampoo + hoitoaine. Suomessa yks tönikkä maksaa 23,50. Mut Amazon myy ne yhteensä jenkkilästä toimitettuina n. 30-40 dollarilla. Aika jeesh.

Seuraava laivamatka lähestyy (15.4) ja sovittiinkin tyttöjen kanssa että lähetään aikasin liikkeelle Tukholmaan että ehditään käymään kunnolla kaupoissa!

Myöskin Lontooseen muutto on askarruttanut. Tuntuu niin vaikeelta saada asiat järjestykseen. Mutta oli miten oli, muutto tulee syksyllä, ollaan se nyt päätetty. Mä oon päättänyt.

Kai se on tää ikä, oon 26-vuotias ja haluaisin ennen 30-vuotis synttäreitä nähdä ja kokea jotain suurta ja ihmeellistä. Mutta en halua luopua mistään. Joku kompromissi on tässä kuitenkin tehtävä.

Onneks tässä on kevät ja kesä aikaa miettiä ja tuntuu, että ollaan lähestymässä lämmintä ja ihanaa kesää. Paljon puistoja ja piknikkejä!

Susan