Ompas ollut mielenkiintonen viikonloppu. Ja nyt mulla on hirvee haikee olo kotosalla.

Eilen vein koiran pikkuveljelle hoitoon, samalla mentiin sen kanssa porukoille syömään ja juomaan. Sieltä suuntasin suoraan kaverille yöks. Siel syötiin ja juotiin ja tänään kun mun piti tulla kotiin ja lähteä täältä Helsingin keskustaan leffaan niin mä meninkin kaverilta suoraan. Tulin kotiin joskus 21.30 ja sen jälkeen suihkua, siivoamista. Nyt telkkua ja uunissa on kanapiirakkaa kun en ehtinyt koko päivänä oikein syödä ja karkeista tuli leffassa paha olo.


Koska pikkuveli meni leffaan kun mä tulin leffasta niin en mennytkään hakemaan koiraa hoidosta vaan haen sen huomenna töiden jälkeen illalla.


Haikeus varmaan johtuu siitä. Koirani on mun perhe ja kun se ei ole kotona pyörimässä jaloissa niin näköjään kaipaan sitä enemmän kuin osasin odottaa.

 

Susan