Last day in London 14th of june tuesday. 

Woke up to a lovely sun.. and went to Hammermisth to shop.

Oli ihanan aurinkoinen päivä ja koska matka budjetti näytti vähän huonolta niin jäätiin lähi ympäristöön mun tädin kanssa.

Sit lounaalle =) After little shopping went to eat..

and my aunty's meal

Ostin tollasen ihanan pannan =)

Kävin tuhlaamassa toiset 50 puntaa Primarkkiin, ostaen tosin aika paljon tuliasia.. esittelyt tulee seuraavassa bostauksessa =) Spend 50 pound on Primark again on the last day, mostly present for my friends and family.

In the evening went to a pub to play some pool and have a drink..

Sit suunnattiinkin 4 hengen voimin läheiseen Hammersmithin pubiin juomaan viiniä ja pelaamaan bilistä, olen surkea siinä ja hävisin kunnolla.

tÄÄ OLI NIITTEN "GARDEN" ELI TERASSI. haha.

En viiti enempää lisätä kuvia tästä tilanteesta koska oon ehtinyt tehdä tästä tilanteesta jo siinä esi-lontoo bostauksessa selittää..

Lähikuvaa mun naamasta. Missä mun kulmakarva on?

Pubin vessa, tsekatkaa makee liila väri!

Sit kun oltiin tuol pari tuntii oltu niin suunnattiin viel Hammersmithissä ostamaan pienet eväät läheisestä kebab mestasta.

Sitten mentiikin lähikauppaan ostaa jäätelöö ja juomaa ja suunnattiin varmaan viidennen kerran sinne lähipuistoon. Olin jo tossa vaiheessa valmis menemään kotiin mutta toisin kävi... tässä mun Häagen Dazs jäde =)

Ja loppujen lopuks poliisit haki meijät puistosta pois, no ei vaiskaan!

-Susan