Löysin muutamia uusia juttuja alesta.. huomenna pitäis tilailla kun tulee palkka :) Mut mun pitäis saada kaikki tilaamani jutut viikon sisällä kun on tiedossa bileet. Ja jos ne ei ehdi niin harmistun.. sen vuoksi ajattelin lähtee näin aluks kaupoille ja sit ehkä tilaan. Mut tässä bongauksia!

35 pound

32 pound

25 pound

20 pound

 

Terve ystäväiseni!

Minulla on semmosia uutisia, että mä oon nyt tullut siihen päätökseen että noi Foxylocksin pidennykset ovat tulleet tiensä päähän. Jostain syystä ne on hamppuuntuneet yllättävän nopeessa ajassa kauheeseen kuntoon ja mua hävettää käyttää niitä. Niinpä näin kesäloman alkajaistn kunniaksi lupasin itelleni että meen ensi viikolla ostamaan jostain Hesan liikkeestä suoraan uudet. 

Mulla on kaksi vaihtoehtoa;

Dimora OY Yjrönkadulla tai sitten Hairium Kampissa.

1.http://www.dimora.fi/

 

2.http://www.hairium.com/

 

Oon kuullut Hairiumista paljon hyvää, mutta vaikuttaa siltä että niitten star locks pidennykset on tosi hentoset kun dimorassa ne on vähän paksummat ja itelläni on aika paksu tukka... hmm mitä mieltä ootte?

 


Susan