Päätettiin että tää päivä omistetaan kokonaan rantailulle. Mä en oo rantaihmisiä. Oon hyvin vaivautunut siellä hiekassa kun ihmiset on kuin sillit purkissa. Saatiin oppaista tietää että Lido di Ostiassa.

Käveltiin taas kerran Colosseumin junapysäkille ja ostettiin halvat euron liput joilla sitten matkustettiin Ostiaan.

Matkalla tuli vastaan teipattu auto :) Kaikki autot oli siellä muutenkin kolhittuja kun liikenne on niin hetkinen.

Colosseum ja sen edessä olevat rauniot..

Yhessä paikassa vaihdettiin junaa ja perillä saatiin kävellä aika pitkä matka rannan muureja pitkin ennen kuin päästiin itse rannalle joka oli ilmanen, muihin oli joku clubikortti mitä meillä ei tietenkään ollut. Loppujen lopuksi kun oltiin perillä kello oli jo lähemmäs 16 mutta aurinko porotti kyllä koko taivaalta..

Kiva toi äijä tossa kuvasssa!! not

Ja ihana 2 euron herkullinen maissi..

Joskus 20 aikoihin lähettiin takasin ja matkalla jouduttiin seisomaan kun junat oli niin täynnä. Ja ylläripylläri huolimatta siitä että meillä oli ne maksetut liput niin nää mun matkakumppanit halus kävellä Colosseumilta takas, mä olin ihan rikki siin vaiheessa. Veto pois, nälkä ja hiekkanen olo. Majapaikassa käytiin suihkussa ja suunnistettiin taksilla syömään keskustaan. Oli aika mukavaa.. paitsi ruoka ei.

Mun kana-ateria ei ollutkaan sellasta mitä odotin.. ihan kauheen makusta.

Aterian jälkeen käveltiin rauhallisella Piazza Navonalla joka oli siihen aikaan rauhallinen ja tyhjä.

-Susan