Heippa!


Tässä ensimmäisenä kuvia koirasta se Juicy Couturen huppari päällä :)

 

Ja sitten minä ja mun ihana Gina tricotin kaulahuivi joka tuli viime viikolla postitse. Muut tavarat lähti takaisin. Tilasin mustat housut jotka olikin jotku Jazz housut ja se sininen jakku ei istunut.. mutta jooh tätä kaulaliinaa rakastan!

Koiran kanssa lenkillä..


Sit mä vähän innostuin maalaamaan mun kehyksiä+ säilytyskaappia+lyhtyä harmaalla maalilla viikonloppuna.





Lauantaina oli pitkästä aikaa hyvien ystävien kanssa kokkausilta :) Tehtiin pizzaa ja jälkkäriks mud-cakea.

Semmonen viikonloppu :)

Eilen unohdin kameran kotiin mutta siis söin eilenkin porukoilla tosi hyvin ja käytiin äitin kanssa siellä kasvohoidossa, oli kyl nannaa! En oo viel päättänyt mitä teen mun hiuksille, mut on mulla vielä muutama viikko aikaa miettiä :)

Niin ja oon tilannut viime viikolla kolmesta paikkaa.. yhden paketin hain tänään, se on Nellystä, en oo viel kerennyt sitä availeman.. ja huomenna pitäs noutaa ellosin paketti.


-Susan