Aluksi asunnosta..

Huomaatteko vähän tylsistyneen koiran kuvassa? Se oli ihan silleen milloin tää viikon siivominen loppuu :)

Vaatehuone on nyt järjestetty uudelleen. Siel on paljon viime aikoina tilaamiani vaatteita joiden perässä en enää ees pysy mutta siis periaatteessa nää on vaatteita joita käytän päivittäin, on syksyisiä ja lämpimiä. Kesävaatteet siirsin täältä pois.

Tossa sohvalla näetteä mun H&M tilaamani tyynynpäälliset :) Kyllä kelpaa!

Ja toisella sohvalla on samasta H&M paketista tulleet karvaiset tyynynpäälliset, tykkään!

Näistä kuvista puuttuu muuten tilaamani ihana ohut pyyhe:)

Lahjaksi tuli vaikka mitä ihanaa. Aika paljon myös skumppaa =)

 

Rakkaalta ystävältäni sain 4 Lushin saippuaa joita olin kuolannut iät ja ajat. Oon niin iloinen, osa on vartalolle ja itseasiassa yks noista on kuorinta..

Tyttökavereilta sain aivan upeen lahjan.. Inglotin upeen bile luomivärin ja Juicy Couturen..korvikset! aww :)

Rakastan!

Mun yks rakas ystävä oli tehnyt mulle kolmet korvikset. Olin toivonut tollasia valkosia pitkään:)

Sama kaveri oli kutonut mulle ihana tossut, mä oon tossu hullu!

Veljeltä ja sen tyttöystävältä myös aivan ihana lahja. Ensinäkin rakastan tollasia romanttisia pallo rannekoruja ja sit viel oranssi Make up storen limited edition- huulipuna, UPEEETA!

 

Äidiltä sain monta lahjaa, en kaikkia jaksanut kuvata.. kuvaan ehkä myöhemmin viel yhen huulipunan :) Mut siis tämmönen cup cake setti ja sit noi nahka sormikkaat, jee!

Sunnuntaina oli viel kakkukahvit äidillä niin sain sieltä ihanan pinkin ruusun veljen tyttöystävältä. Mä rakasta ruusuja!

Semmosta. Sit olis vielä joku 100 ostettua nettitilaus juttuja jotka pitäis täällä esitellä..

-Susan