Heippa!


Eilen illalla kun tulin kotiin 17 aikoihin shoppaamasta, otin koiran ja lähdettiin pitkälle 45 minuutin lenkille. Samalla haettiin elloksen paketti sopivasti, kun noutolappu oli tullut kotiin. Sisältö yllätti, oli kaikkee kivaa ja nyt on vaikea päättää mitä pitäisin. Aloitetaan siitä mitä paketista aluksi löytyi.

Tietenkin kuvasto ja tilausvahvistus..

Ja ensimmäinen tuote, blaizeri tai jakku. Hinta 24 euroa. Ja tätä en valitettavasti aio pitää koska se näyttää päälläni kömpelöltä. Demostroin surkeissa kuvissa sitä miltä se näyttää päälläni..

 Kuten huomaatte.. mun rinnat ei näytä hyvältä tuossa, ne ei mahdu sinne ja ennen kaikkea korostuu. Ei kiitos.

Lisäksi jos katsotte seuraavaa kuvaa niin huomaatte, että jakun hartiat menevät pussille.. elikkä ei ole mun pituiselle tehty, sori vaan!

Seuraavaksi valkoinen väljä neule, hinta 16,90e.

Olisin kovasti halunnut pitää tän mutta se on kerta kaikkiaan vaan liilan löysä, se näyttää melkein teltalta mun päällä.

Menee palautukseen :(

Seuraavaksi heräteostos, harmaa pusero.

 Hinta 15 euroa. Kivaa on hihat ja väri mutta..

Seuraavaksi valkoiset farkut, jotka oli pakattu erityisen hyvin erilaiseen pakettiin.

Hinta 21,90. Malli sopi tosi hyvin mutta jotenkin tuo valkoinen väri... se silti epäilyttää. Luultavasti palautan tämänkin.

Seuraavaksi harmaat housut. Bisness tyyliset, mutta silsi söpöt pienet yksityiskohdat.

Nää maksaa vain 6 euroa. Joten haluisin vaihtaa nää isompiin koska hieman kireet oli.

Sitten niihin tuotteisiin jotka osoittautui lemppareiksi.

Ensimmäisenä vyö, hinta 8 euroa. Ajattelin pitää tän.. vaikka ei se nyt mielettömän edullinen tai erikoinen olekaan.

Sitten housut..

mä itseasiassa aika positiivisesti yllätyin näistä chinot-tyyppisistä housuista. Ne oli sopivat jalkaan, mukavat ja maksaa vain 9 euroa.

Sitten päästään parhaimpaan! Elikä karva-liivi, iihaaanaaaa :) Olen lapsi karkkikaupassa.

Mä rakastan tätä !

Ja arvatkaa mikä parasta! ? Tän hinta piti olla 29 euroa mutta jostain syystä se onkin vain 18 euroa :) Loistavaa!

Mä pidän siis chinot ja karvaliivin mutta harkitsen vielä vyötä..


-Sus@n