Mä tässä aloin tekee evästä huomiseks mut pitäs kohta kyl suuntaa nukkumaan.. ei nukuttais yhtään mut 7 ylös niin kai se on pakko.

On tässä päivässä jotain hyvääkin ; värjäsin tukan. Ostin dark blonde lorealilta ja katoin että se on mahollisimman tuhkamainen, numero 6, ei ollenkaan lämmin. Tossa illalla laitoin värin päähän ja täytyy kyl sanoo että tuli täydellinen tuhkan ruskea. Aivan saman värinen kuin pidennykset! Oon tosi tyytyväinen :) Otin kuvia, laitan ne huomenna näytille tänne.

Kaveri tuli käymään, sekin piristi.

Sit koiran kanssa käytiin rokotuksessa mutta sain kuulla, että pitää parin viikon päästä mennä uudelleen rokottaa raivotauti. Tämän päivänen ei ollutkaan se, vaikka niin mulle puhelimessa sanottiin. No sit parin viikon päästä kun se raivotauti on otettu mun täytyy viel ottaa se vasta-ainetesti. Agh että ärsyttää kun tää menee vaan pidemmälle ja pidemmälle.

Huomenna bussilla töihin. Ehkä proidi vie mun auton korjattavaks. Tai sit viedään se la ehkä yhes tai sit ma. Jokainen päivä on hankala. Mä en pääse huomenna mukaan proidin kans ja se ei pääse ma ja meijän korjaamo ei mielellään la ota vastaan. Kaikin puolin mielenkiintonen tilanne. Samoin se lasku on koska mulla ei ole nyt varaa mihinkään isoihin remppoihin. 

Mä en tiiä mennäänkö kaverin kans IKEA:n la hakee henkareit kun se työkaveri ei tuonutkaan niitä. Kaikki riippuu tosta autosta. Tai sit meen ite joku päivä. Katoin samalla et ostaisin jonkun lokerikon, kun ikealla on sellasia lipastoihin tarkoitettuja läpinäkyviä mihin moni laittaa meikkejä korujen sijaan. Niin mäkin ajattelin käyttää sitä, meikkejä varten.

 

 

Susan