Pahoittelen hiljaiseloa. Jotenkin se laivabostauksen loppuun saaminen tuntui vaan niin ikuisuusprojektilta niitten kuvien takia niin en osannut sitten bostata muuta ennen kuin se on saatu pois alta. Mulla on vähän semmonen tapa, että en voi jättää mitään puoli tiehen vaan kaikki pitää hoitaa loppuun asti. Ja usein tää ongelma johtaa siihen, että en näe eteenpäin selkeästi. Hohhoijaa.


Elämään kuuluu töitä, aurinkoa, lääkäreitä ja Lontoon matkan suunnittelua. Oon lähdössä noin kuukauden kuluttua Lontooseen 8 kuukauden tauon jälkeen viikoksi moikkaamaan rakkaita. Oon huutanut ebaysta yhden mekon joka tuli postissa eilen, esittelen sen myöhemmin.

Tällaisia hetkiä ystävän kanssa.. joka loihti taas kerran upeat hiukset, ah mä en kestä!

 

Olen aloittanut VHH dieetin. Kuvat on otettu tosin jo viikkoja sitten joten siihen ne eivät liity. Elän siis vähä hiilihydraattisella ruokavaliolla. Melkeimpä ihan ilman olen ollut tässä monta päivää. Ruokavalioni koostuu ruokaisista salaateista, proteiinista esim. kanasta. Syln välipaloiksi hedelmiä, aamusin ja iltasin maitoa ja mysliä tai esim. maitoa ja rasvatonta jogurttia. Kiloja on lähtenyt 2-3 viikossa, tarkoitus olisi pudottaa paino kuukaudessa 5kg nykyisestä painosta. Nuo lähteneet kilot eivät kuulu tähän laskelmaan sillä ne ovat suurimmaksi osaksi nesteitä. En ole aikaisemmin paljoa puhunut tästä asiasta, mutta pudotin painoani viime vuonna n. 20kg joista tosin muutama ehti tulla takaisin mutta matkaa olisi lopulliseen tavoitteeseen n. 10kg. Sitten voisin sanoa olevani unelma oainossa. Olen aika innostunut ja motivoitunut. Tulokset piristää ja saa liikkumaan enemmän.

Loppuun:

 

 

En ole tästäkään asiasta puhunut blogin puolella mutta siis minulla on ollut kuvassa oleva leijonaharjas kani luovutusikäisestä asti eli melkein 5 vuotta. Olen kokenut että koiran tultua perheeseen (vuosi sitten) on kani ollut vähän maassa. Koiran kanssa ei ole ongelmaa ainakaan sen suhteen että koira haluisi pahaa kanille, päin vastoin. Koira haluaa leikkiä ja on koko ajan härnäämässä. Kani on tästä syystä vähentänyt häkin ulkopuolella liikkumista yms.. tulin muutama kuukausi sitten siihen tulokseen, että kani olisi onnellisempi jossain missä on sille enemmän aikaa. Löysin täydellisen perheen ja kani lähti lauantaina uuteen kotiin. Helpottava tunne, että tietää että se pääsi isoon omakotitaloon toisen kanin luokse. Toivotaan,että kaikki siellä sujuu hyvin. 

Susan