Hei!


En olekaan varmaan koskaan sen tarkemmin kertonut perheestäni. Olen siis 4 pojan isosisko. Meitä on siis 5 lasta. Iät pikkuveljille 24,21,19 ja 14-vuotta. Meistä kaksi vanhimpaa on asunut omillaan jo monta vuotta ja nyt kaksi keskimmäistäkin on muuttamassa omaan kotiin tämän vuoden puolella. Paljon muutoksia ja ihania sanoisinko!

Lisäksi löytyy äiti ja voin sanoa että olemme todella läheisiä. Perhe on mulle erityisen tärkeä. On jaettu ilot ja surut. Aina voi kääntyä niiden puoleen ja ne auttaa. Jos en olisi saanut tätä perhettä mikä mulla on, olisin ihan eri ihminen. Perhe on kasvattanut mut, luonut mulle identiteettiä, antanut rakkautta. Antanut rohkeutta. Tukenut suurissa päätöksissä. 


Ei ole mitään mitä en tekisi perheeni vuoksi tai takia. Jos kysyt, että kuolisinko heidän vuoksi? Kyllä. 

 

EDIT: ( Mä kävin tossa muokkaamassa noita sivulaatikoita. Poistin ja lisäsin blogeja. Mutta muutosta tuli myös noihin nettikauppa osioihin. Nimittäin oli kauppoja kuten Funyk Junk tai Evans joista tuskin tulen koskaan tilaamaan mitään joten ne ainaskin poistin. Ja pitkän harkinnan jälkeen poistin myös Debenhamssin vaikka ne toimittaakin Eurooppaan niin Suomi ei ollut siinä listalla, turha siis pitää sitä siellä. Toivottavasti ei jäänyt mikään poistaminen harmittamaan. Alun perin keräsin tänne kaikki maholliset nettisivut, nyt on kuitenkin helpompi pitää niitä mistä oikeasti olen mahdollisesti tilannut/tilaamassa.)

 

 

Susan